دکوراسیون داخلی در کرج

همانطور که گفته شد امروزه افراد زیادی به تغییر دکوراسیون منزل خود روی آوردند، با تغییری که در اصول دکوراسیون ایجاد شده می‌توان گفت یکی از بی‌نظیرترین کارهایی که ما را به سمت آرامش، زیبایی و لذت از زندگی می‌برد، طراحی دکوراسیون داخلی است.

دکوراسیون داخلی در کرج باعث ایجاد نظم، زیبایی بصری در محیط شما می‌شود، این روزها اکثر متخصصان روان‌شناسی نیز در این زمینه می‌گویند افراد بعد از ایجاد یک نظم و چیدمان خاص خود در محیط منزل یا کاری خود، دچار آرامشی می‌شوند که خود متوجه نیستند زیبایی محیط تاثیر زیادی بر روحیه آنها گذاشته است.

 

 

طراح دکوراسیون داخلی کرج

مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، با افرادی که فقط می‌دانیم سلیقه‌ای در زیبایی و چیدمان دارند می‌تواند گزینه خوبی باشد، اما قطعا گزینه عالی نیست. زیرا که یک طراح سالها در این زمینه تجربه‌های بسیار زیادی را کسب کرده است اصول و قواعد آن را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند شما را با زیبایی‌های انواع دکوراسیون داخلی آشنا کند.

 طراح دکوراسیون داخلی بعد از آگاهی از سبک علاقه و سلیقه شما، بودجه بهترین سبک‌ها را به شما معرفی کرده و در کنارش سبک‌های دیگری معروف و پر طرفدار را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد تا شما با همه سبک‌ها و طرح‌ها آشنا شوید و طرح زیبای خود را انتخاب کنید. در آخر با استفاده از دانش خود سبک تاییدی شما را با توجه محیط موردنظرتان طراحی می‌کند.

به ویژگی‌های یک طراح دکوراسیون داخلی در کرج مجرب و البته به اعتقاد برخی وظایف اصلی آنها، می توان اینگونه اشاره کرد:

  • رعایت تمام اصول و قوانین کار
  • حضور در پروژه
  • رعایت تمام و کمال قراداد توافقی
  • پیش‌بینی مسائل و مشکلات در پروژه
  • در نظر گرفتن بودجه، علایق و سلایق مشتری

در نتیجه ارائه طرح‌هایی براساس نیازهای مشتری و اجرای آن پس از تایید

 

طراح دکوراسیون داخلی کرج -معمارلندز

 

 

انواع دکوراسیون داخلی کرج

با اینکه در دکوراسیون داخلی در کرج سبک‌های متفاوتی و زیبایی ابداع شده.اما استفاده از آینه اما نمی‌توان محبوبیت دکوراسیون سنتی را نادیده گرفت، با این حال افراد بیشتر به سبک‌های مدرن روی آورده و با توجه به علایق و محیط و یا بودجه خود، بهترین را انتخاب کرده و اجرای آن را به طراح می‌سپارند.

در ادامه به چند نوع سبک دکوراسیون داخلی در کرج محبوب و پرطرفدار اشاره کردیم که ممکن است برای‌تان جذاب باشد. این سبک‌ها به شرح زیر هستند.

 

 

 

 

سبک داخلی مدرن در کرج

سبک مدرن، یکی از  سبک‌های ساده است که باعث شده، با سبک مینیمال آن را اشتباهی بگیرند همانطور که در سبک مینیمال اشاره کردیم سادگی و استفاده از کمترین وسایل باعث شده جذابیت بیشتری را داشته باشد و این سبک نیز مستثنا نیست، اما تفاوت آنها با هم در ساده‌تر بودن سبک مینیمال است. در این سبک بیشتر از مینیمال از وسایل استفاده می‌شود.

با این وجود طرفداران این دو سبک به راحتی آنها را تشخیص داده و ناگفته نماند که هر کدام طرفداران بسیار زیادی را به دست آوردند. اما در سبک داخلی مدرن در کرج از چه وسایلی استفاده می‌شود؟ بیشترین استفاده وسایل در این سبک، شامل وسایل فلزی و نقره‌ای است، شیشه‌های بزرگ و همچنین وسایلی که صاف و صیقلی شده باشند.

در رعایت اصول این سبک نیز باید گفت که برخی اشیا توسط فرد ممکن است استفاده نشوند اما به دلیل اینکه در اصول سبک مدرن وجود دارد، بکار گرفتن در طراحی را ایجاب می‌کند. ناگفته نماند که این سبک از قدیم در بین افراد با نام‌های مختلفی بوده و در طول تاریخ بارها اسم آن تغییر می‌کرد.

 

هزینه بازسازی کرج شامل چه مواردی است:

هزینه های نظرسنجی و ارزش گذاری.

هزینه های تملک ملک (از جمله مالیات بر زمین).

هزینه های مالی.

هزینه های قانونی.

امنیت و ذخیره سازی.

اتصال مجدد به خدمات شهری

هزینه های حرفه ای مانند مدیران پروژه، مهندسان سازه، معماران و غیره.

تصویب مقررات ساختمانی

مجوز برنامه ریزی

مبلمان، یراق آلات و تجهیزات.

ارزیابی وضعیت

ارزیابی دقیق از وضعیت ساختمان مهم است. یک نقشه بردار مجاز می تواند مأمور شود تا گزارش ساختمانی را ارائه دهد که تعمیرات اساسی یا تحقیقات بیشتر مورد نیاز را شناسایی کند. این همچنین به شناسایی نوع ساخت و ساز مورد استفاده در سراسر سازه کمک می کند که می تواند از نظر طراحی مجدد و تکنیک های ساخت و ساز مناسب، هدایتگر را فراهم کند.

در صورت بازسازی یا توسعه ساختمان ممکن است نیاز به بررسی اندازه گیری شده و تهیه نقشه های مقیاس باشد.

 

هزینه بازسازی کرج-معمارلندز

 از دیگر فعالیتهای گروه معمارلندز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

یکی از نکات مهم خانه ما کمد لباس وکمددیواری است .کمد ریلی مکانی است که شخص در آن لباس ، لوازم جانبی ، کفش و غیره را قرار می دهد.. امروزه انواع مختلفی از طرح های کمد و درب کمد در بازار وجود دارد. یکی از زیبایی ترین و کاربردی ترین انواع اینها ، کمدریلی کرج است. علاوه بر این ، پانل های درب کمد ریلی  بسیار متنوع است.

کمد ریلی کرج چیست؟

درب‌هایکمد ریلی کرج به صورت ریلی، باز و بسته می‌ گردند. یعنی این درها به صورت افقی بر روی هم حرکت می‌ نمایند یکی ازمهم‌ترین مزیت‌های این نوع کمدها این است که فضای کمتری از اتاق را اشغال می‌کنند و در خانه‌های با متراژ کمتر، کاربرد بیشتری دارند.

انواع مختلف کمد ریلی کرج

انواع کمد ریلی را می توان به سه نوع تقسیم شوند: کمد ریلی در ورودی  ، کمد ریلی کفش و کمد دیواری. عملکرد اصلی انواع کمد ریلی  این است که باعث نگهداری ومرتب نگهداشتن وسایل ما می گردند.

انواع درب کمد ریلی کرج

پانل های درب به خصوص وقتی صحبت از زیبایی شناسی کمد لباس می شود که باید با فضای داخلی و سلیقه شما مطابقت داشته باشد، مهم ترین عامل است.

گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد.همچنین، این پانل درها می تواند از چوب، کاغذ دیواری، آینه، شیشه، اکریلیک، پارچه، چرم، چاپ دیجیتال، فلز، پانل های مغناطیسی و غیره باشد.بنابراین، شما می توانید از بین همه این گزینه ها , گزینه نزدیکتر به سبک وطرح مدنظر خود را انتخاب کنید .

کمد دیواری کرج 

کمد دیواری کرج با استفاده از دستگاههای پیشرفته و طراحان باتجربه ای که در اختیار دارد ,می تواند هرنوع کمد دیواری برای هرسلیقه ای را طراحی وتولید نماید.این روزها فضای کمی در بیشتر خانه ها وجود دارد و افزایش فضا مهمترین وظیفه کمد دیواری می باشد.با یک کمد دیواری صرفه جویی در وقت و سردرگمی در پیدا کردن یک لباس می کنید، کمدهای دیواری انواع مختلفی دارند که به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از کمدها کت‌ها و لباس‌های شما را نگهداری می‌کنند در حالی که برخی دیگر شیشه‌های غذا و قابلمه‌های برقی را نگهداری می کنند.

کمد دیواری کرج-معمارلندز

 انواع کمد دیواری کرج

گزینه های طراحی کمد دیواری کرج بی نهایت است. فضای دیواری زیادی برای آویزان کردن لباس‌ها و همچنین ساخت قفسه‌هایی برای تا کردن و چیدن وسایل وجود دارد. کمدهای دیواری بزرگتر می توانند دارای یک جزیره  باشند که به عنوان فضایی برای تا کردن لباس ها و به عنوان کمد برای نگهداری لباس ها عمل می کند. اکثر کمدهای دیواری دارای پنجره یا دریچه تهویه مطبوع یا هر دو هستند تا دمای هوای کمد دیواری مطبوع باشد. کمدهای دیواری باریک معمولاً دارای درهای لولایی یا پرده های کناری یا پارتیشن هستند. کمدهای دیواری با عمق کم بیشتر  دارای درهای کشویی یا دوتایی هستند. کمدهای دستشویی که در نزدیکی ورودی خانه قرار دارند معمولاً به عنوان کمدهای ورودی شناخته می شوند، که عمدتاً برای نگهداری کت و چکمه استفاده می شوند.

کمد دیواری اتاق خواب با درب کشویی

این کمددیواری اتاق خواب با درهای کشویی روی یک قاب فلزی ایجاد می شوند.

کمد دیواری اتاق خواب با درهای آینه ای

این نوع کمددیواری اتاق خواب

بدلیل درب های آینه ای که دارد باعث می شود فضای اتاق بزرگتر دیده شود وهمچنین ظاهری شیک و پرزرقو برق ایجاد می کنند. همچنین مکانی را برای دیدن ظاهر شما در هنگام لباس پوشیدن فراهم می کند.

کمد دیواری اتاق خواب دو درب

این سبک از کمد دیواری دارای درهای دوتایی سبک می باشد که باعث می شود فضای بیشتری برای نگهداری و استفاده داشته باشید.

کمد دیواری اتاق خواب پانل مات

این نوع کمد دیواری درواقع از کف تا سقف است و قفسه های جدا برای نگهداری اقلام مختلف ایجاد می نمایند.برای مثال یک قسمت برای کفش ها.قسمت دیگر فقط لباس و…

کمد دیواری حوله ها

کمد دیواری حوله ها در اصل یک کمد کوچک است که برای نگهداری ملحفه‌های مهمان، حوله‌ها، رختخواب، لوازم حمام، پتوهای اضافی و بالش برای مهمانان استفاده می‌شود. این نوع کمدها معمولاً باریک هستند و بیشتر در راهروها به عنوان حائلی بین حمام و اتاق خواب ساخته می شوند.

کمددیواری می تواند دارای درهای لولایی، درب‌های دوتایی یا بدون در باشند تا دسترسی آسان‌تر را فراهم کنند. یابا ایجاد قفسه های زیاد در داخل کمد دیواری استفاده بهینه از فضای کمددیواری کرد.

کمد دیواری انباری

انباری ها کمدهایی هستند که مواد غذایی فاسد شدنی و تجهیزات آشپزی را در آن نگهداری می کنند. به طور معمول، این نوع کمد دیواری در نزدیکی آشپزخانه یا داخل آشپزخانه ساخته می شوند .

سقف کشسان کرج چیست؟

سقف‌های کاذب مدرن انواع مختلفی دارد، یکی از انواع آن آسمان مجازی بالاتر در مورد نصب و مزایا و معایبش پرداختیم. اما سقف کاذب مدرن پرطرفدار دیگری را در دنیای دکوراسیون داریم که جذابیت بسیار بالایی دارد، سقف کشسان، را می‌توان مدرن‌ترین و جذاب‌ترین سقف کاذب دانست. نامش را از خاصیت جالب کشسانی بالایی که در خود دارد، گرفته شده است.

سقف کشسان در واقع از جنس پارچه pvc با ویژگی کشسانی است که کاربردهای فراوانی در منازل، ساختمان‌های تجاری و… دارد.

با توجه به اینکه جنس سقف کشسان کرج از پی وی سی است اما برای نصب آن و تشکیل سقف نیاز به وسایل دیگری نیز است و در تولید پارچه آن فقط ۹۰ درصد پی وی سی بکار رفته و بقیه مواد اولیه پلاستی سایز و افزودنی‌های مجاز بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاصیت کشسانی این پارچه در واقع به دلیل وجود پلاستی سایز است.

فرمولاسیون این پارچه به طور خاصی ساخته شده و تنوع در رنگ و طرح‌های مختلف، باعث شده محبوبیت زیادی پیدا کند. همچنین در مورد رنگ آمیزی آن باید گفت که بسیار شفاف است و موقع چاپ نیز این شفافیت را روی پارچه می‌توان اجرا کرد.

از ویژگی‌های مهم این پارچه و جنس آن از بین رفتن باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در سقف است که خود مزیت آن نیز به شمار می‌رود.

با نصب سقف کشسان در آشپزخانه، اتاق ناهارخوری یا اتاق نشیمن، حسی شیک و پر زرق و برق به خانه خود اضافه کنید. در اتاق خواب کودکان می توانید یک سقف کشسان چاپ شده را نصب نمایید که شخصیت های انیمیشن مورد علاقه پسر یا دختر شما را نشان دهد. یک اتاق سینمای خانگی می‌تواند سقفی کشیده داشته باشد که آسمان شب را کامل با ستاره‌های چشمک‌زن به تصویر می‌کشد که توسط فیبر نوری می‌درخشند. و در زیرزمین خود، جایی که ارتفاع سقف محدود است، می توانید یک سقف کشسان قرار دهید که دارای یک نقاشی دیواری است، مانند آسمان آبی، وتوهم فضای اضافی را به راحتی ایجاد کنید.

 

 

پوستر کرج

کاغذ دیواری های پوستری در ادارات، مغازه ها، منازل و بسیاری از فضاهای دیگر کاربرد دارند. انواع این کاغذ دیواری ها برای اتاق کودک و نوجوان استفاده می شود و با طرح های مورد علاقه این گروه سنی طراحی شده است. نوع دیگری از کاغذ دیواری نیز وجود دارد که مخصوص فضای پشت تلویزیون است و اگر بخواهید فضای تلویزیون را از قسمت های دیگر جدا کنید، انتخاب جالب و مناسبی خواهد بود.

طرح های کاغذ دیواری پوستری در هرسایز واندازه ای قابل سفارش است. در این حالت تصویر مورد نظر شما با چاپگر اجرا وچاپ می شود.

قیمت پوستر کرج-شرکت معمارلندز

پوستر کرج برای اتاق خواب

یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش که احتمالا نام آن را شنیده اید پوستر دیواری است. پوستر دیواری نوع جدیدی از کاغذ دیواری است که روش خوبی برای جلب توجه است. پوسترهای دیواری می توانند در یک چشم به هم زدن فضای داخلی مورد نظر شما را زیر و رو کنند.

پوستر دیواری کرج  برای اتاق نشیمن

پوسترهای دیواری کرج به دلیل اینکه در مقیاس وسیع اجرا می شوند تاثیر بصری زیادی بر محیط دارند. بهتر است در انتخاب پوستر از کاتالوگ ها دقت کنید زیرا طرحی که انتخاب کرده اید ممکن است پس از اجرا شما را شگفت زده کند.ولی برخی دیگر از کاتالوگ ها در این زمینه بهتر عمل می کنند، زیرا تصویری از نمونه پوستر اجرا شده را در فضای واقعی نمایش می دهند.

تصاویر پوستر دیواری کرج

کاغذ دیواری پوستری معمولا با تصویر منظره ای از طبیعت و یا موارد مشابه ایجاد می شود که با انتخاب و اجرای آنها یکی از سطوح فضای مورد نظر خود را به تصویری بزرگ تبدیل می کنید. تصویری که می تواند بسیار زنده و زیبا باشد و فضا را جذاب کند. انواع مختلفی از کاغذ دیواری موجود است که بسته به نوع فضایی که در نظر گرفته اید، می تواند گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد.

منبع: سایت معمارلندز www.memarlands.ir

 
امتیاز دهید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *