مزایای داشتن کابینت در کرج

 

کابینت ها نقطه کانونی یک آشپزخانه هستند. مطمئناً، آنها جعبه هایی با قفسه، کشو و در هستند، باید طوری ساخته شوند که با طرحی ساخته شوند که نشان دهنده شخصیت صاحب آنها باشد.

 

کابینت های سفارشی گزینه های طراحی آشپزخانه بی حد و حصری را ارائه می دهند.کابینت‌های آماده یک فروشگاه بزرگ ممکن است ارزان‌تر باشند، اما هرگز ارزشی بهتر از کابینت‌های سفارشی ندارند. وقتی تمام مزایای کابینت های سفارشی را با هم جمع کنید، متوجه خواهید شد که آیا در یک پروژه ساخت و ساز جدید یا بازسازی یک اتاق، چرا صاحبان خانه که کابینت های آشپزخانه سفارشی را انتخاب می کنند، هر روز از انتخاب تصمیم خود لذت می برند.

 

 

بهترین کابینت کارکرج-معمارلندز
کابینت کرج

مزایای کابینت سفارشی:

 

کابینت های سفارشی توسط کابینت سازان ماهر با دست ساخته می شوند نه روی خطوط مونتاژ. کابینت سازان به کار خود افتخار می کنند و از مواد با کیفیت برای محصول نهایی استفاده می کنند که یک اثر هنری است. کابینت های سفارشی ساخت و ساز با کیفیتی هستند که برای ماندگاری ساخته شده اند.

 

هیچ چیز رضایت‌بخش‌تر از یک آشپزخانه کاملاً مدرن شده نیست، به‌ویژه اگر اهل آشپزی یا پخت و پز هستید. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که هر جنبه ای از آشپزخانه شما منسجم و با جزئیات فکر شده است. یکی از مهم ترین تصمیمات آشپزخانه که می توانید بگیرید، در مورد کابینت آشپزخانه است. کابینت های آشپزخانه که اغلب به عنوان نقطه کانونی در هر آشپزخانه ای خدمت می کنند، مزایای زیبایی شناختی و عملکردی دارند. آنها به شما اجازه می دهند فضای کوچکی را شلوغ کنید تا جادارتر به نظر برسد. درست مانند سایر راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سفارشی، کابینت‌های آشپزخانه سفارشی به سرعت تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌های سازنده، بازسازی‌کننده و صاحب خانه می‌شوند. بیایید نگاهی به تمام دلایلی بیندازیم که چرا باید کابینت های سفارشی را به جای کابینت های از پیش ساخته شده هنگام انجام پروژه بازسازی آشپزخانه انتخاب کنید.

 

کابینت های سفارشی که با طرح و شکل خاصی ساخته شده اند، به جای اینکه روی خطوط مونتاژ ساخته شوند، با دست ساخته می شوند. تلاش مضاعف کارگران باعث دوام بیشتر آنها نسبت به کابینت های تولید انبوه می شود.

 

کابینت های تجاری اغلب با مواد ارزان ساخته می شوند، بنابراین اگر نگران کیفیت مواد هستید، کابینت های سفارشی تنها انتخاب خوب برای شما هستند. بهترین کار این است که کابینت سازان ماهری را انتخاب کنید که سال ها تجربه در ساخت و ساز با کیفیت دارند و شهرت استفاده از مواد درجه یک  چوب یا موارد دیگر را دارند.

 

حتی اگر صدها گزینه در دسترس دارید، باز هم محدودیت‌های در دسترس در مورد مواد، رنگ، پرداخت و حتی سخت‌افزار وجود دارد. از آنجایی که کابینت‌های سفارشی بر اساس سبک و نیازهای شخصی شما ساخته می‌شوند، لازم نیست به دنبال صفحه‌ای باشید که با کابینت‌های فروشگاهی مطابقت داشته باشد. شما فقط می توانید کابینت هایی را تهیه کنید که مطابق با زیبایی شناسی موجود باشد.

هر چند وقت یکبار محصولاتی را که از فروشگاه خریداری می کنید پیدا می کنید که کاملاً در دیوارها و پنجره های خانه شما قرار می گیرند؟ به ندرت! گاهی اوقات، آن‌ها بیش از حد بزرگ هستند که جا نمی‌شوند، و گاهی اوقات، به طرز عجیبی کوچک هستند. پیدا کردن تناسب مناسب می تواند خسته کننده باشد، اما با کابینت های سفارشی، همه چیز بر اساس چیدمان و پلان طبقه طراحی می شود. نیازی به یافتن پرکننده‌ها برای فضاهای باز نیست، زیرا می‌توانید از تمام فضای قابل استفاده استفاده کنید و از هر گوشه و کناری استفاده کنید.

 

مزیت آشکار کابینت های سفارشی، فضای اضافی است که ارائه می دهند. اگر وسایلی مانند توستر یا قابلمه های پخت و پز را روی میز قرار داده اید، با طراحی سفارشی، می توانید فضاهایی با طراحی خاص برای آنها ایجاد کنید که به کاهش شلوغی های قابل مشاهده کمک می کند. با داشتن مکانی برای همه چیز، آشپزخانه شما ظاهری ساده به خود می گیرد و در نتیجه جادارتر به نظر می رسد.  می توانید با دریافت کابینت های سفارشی بسیار کاربردی ما، آشپزخانه خود را ارتقا دهید. کابینت های ما زیبایی شناسی را ارائه می دهند و با دقت متناسب با نیاز شما ساخته شده اند. برای هر گونه نیاز به کابینت سفارشی، با ما تماس بگیرید. ما در کرج مستقر هستیم و به بیش از ۷سال تجربه افتخار می کنیم. امروز با ما تماس بگیرید.

 

نکات مهم طراحی کابینت کرج

 

برای اینکه از نظر بصری, دکور کابینت و آشپزخانه دلپذیر و هماهنگ باشند، هنگام انتخاب کاشی، رنگ دیوار، روی پیشخوان، کفپوش و لوازم خانگی، رنگ کابینت آشپزخانه را در نظر داشته باشید.

 

موادی را که برای آشپزخانه انتخاب می کنید که بادوام و مقاوم در برابر آسیب آب باشند.

این احتمال وجود دارد که لولاهای درب کابینت زیر ناحیه سینک خیس شوند. بنابراین، لولاهای فولادی ضد زنگ را برای کابینت های پایینی انتخاب کنید.

 

به غیر از نورپردازی اصلی، زیر کابینت های آویزان نیز به چراغ های کار نیاز است.

از کابینت‌های بیش از حد با رنگ‌های تیره خودداری کنید، زیرا می‌تواند فضا را ترسناک وتیره جلوه دهد.

تهویه و نکات ایمنی باید در هنگام طراحی ونصب کابینت ها در نظر گرفته شود. آشپزخانه باید دارای پنجره و هوا باشد و نور کافی داشته باشد.

قرارگیری کابینت ها باید به شما کمک کند تا از فضا به خوبی استفاده کنید. از کابینت های بالایی برای نگهداری وسایل کوچکتر و سبکتر مانند ست شام، ظروف شیشه ای، ادویه جات و غیره استفاده کنید. کابینت های پایینی برای نگهداری وسایل سنگین تر مناسب هستند.

 

رنگ های محبوب کابینت کرج

 

قبلا کابینت‌های آشپزخانه عمدتاً به رنگ قهوه‌ای ساده بودند، اما کابینت‌های آشپزخانه مدرن امروزی در ۲رنگ ساخته می‌شوند یا رنگ‌های متفاوتی دارند. رنگ سفید همیشه آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد. ترکیب سفید با زرد آفتابی، سبز تازه یا آبی دریایی مد است. برای نشاط بخشیدن یا درخشندگی کابینت ها، با استفاده از رنگ های جواهری روشن یا تیره مانند کابینت های مشکی، سرمه ای، سبز زمردی و حتی آلوئی رنگ برجسته می شوند.

کابینت در کرج-معمارلندز

کابینت ارزان در کرج

 

کابینت ارزان قیمت همیشه به معنی کابینت بی کیفیت نمی باشد. اگر با شناخت و آگاهی کامل واز مرکز معتبری خریداری شود، می‌توانند به یکی از بهترین نوع کابینت برای آشپزخانه تبدیل شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد کابینت آشپزخانه در دکوراسیون و نظم بخشیدن به آن، تنوع بسیار بالایی درانواع کابینت ومتریال وجود دارد و به راحتی کابینت ساده ارزان قیمت در کرج وکابینت اقساطی در کرج انتخاب و خریداری نمود. معمارلندز؛ تولید و عرضه کننده انواع کابینت ساده، مدرن و کلاسیک در استان البرز وتمام مناطق کرج می باشد.

 

هزینه اجرای کابینت در کرج

 

اگر تصمیم گرفته اید کابینت های جدید برای آشپزخانه منزل جدید خود خریداری نمایید یا قصد تعویض کابینت آشپزخانه فعلی خود را دارید .ابتدا بودجه مدنظر خود را تعیین نمایید سپس سبکی را که پسند کرده اید را خوب بررسی نمایید وسپس از یک مشاوره رایگان برای تخمین هزینه های کابینت و مزایا ومعایب کابینت ها راهنمایی گرفته. درجدول زیر قیمت های نسبی انواع کابینت بیان شده اند.اما به این قیمت ها اکتفا نکنید وبرای دریافت آخرین قیمت های کابینت با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

منبع سایت معمارلندز: www.memarlands.ir

امتیاز دهید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *