طراحی کابینت کرج

طراحی کابینت کرج به چه معنایی می باشد؟ یک طراحی کارآمد کابینت آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که تمام اقلام ضروری خود را در دسترس پیدا کنید. همچنین، باعث می شود تا مواد لازم برای غذاهای خود را در زمان پخت به راحتی پیدا کنید. بنابراین اگر طراحی چیدمان آشپزخانه مدرن فعلی شما برای شما مناسب نباشد، چه؟ شما باید نیازهای همه کابینت های آشپزخانه را درک کنید و طرحی را ارائه دهید که با سبک زندگی خانواده شما مطابقت داشته باشد و هر نیاز منحصر به فردی را برآورده کند.

 

طراحی کابینت کرج -معمارلندز
طراحی کابینت کرج

طراحی کابینت کرج براساس نوع مواد ساخته شده

مطمئنا، مجموعه قفسه های تخته سه لا و روکش های لمینت در آشپزخانه همیشه خوب باقی می ماند. این ترکیب نه تنها ماندگاری طولانی دارد و ضد آب است، بلکه از نظر هزینه نیز مناسب است. علاوه بر این، لمینت در رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف موجود است و به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا بهترین انتخاب خود را انجام دهند.

نگهداری از آشپزخانه های تخته چندلای مقرون به صرفه با روکش های لمینت آسان است.در صورتی که می‌پرسید کابینت‌های آشپزخانه شما از چه چیزی باید ساخته شود، ما راه‌حل‌هایی برای شما داریم! اگر به دنبال موادی هستید طول عمر زیادی برای آشپزخانه داشته باشند, ممکن است لازم باشد چیدمان کابینت آشپزخانه از جنس استیل را با یک لایه پشتی و صفحه کابینت در کرج از همان مواد خریداری کنید.. مقاومت در برابر گرما و رطوبت بالا ازخصوصیات استیل است.قفسه های فولادی ضد زنگ یک سرمایه گذاری ارزان هستند، به خصوص زمانی که شما یک تجارت خانگی یا آشپزی دارید.

شرایط عمومی در خرید قسطی کابینت در کرج چیست ؟

مشتریان عزیز استان البرز و شهر کرج برای بهره مندی از طرح خرید قسطی کابینت کرج باید در نظر داشته باشند با توجه به حجم پروژه کابینت اقساطی کرج بین ۶۵ تا ۷۰ درصد (هزینه ی متریال اولیه) به صورت نقدی دریافت میشود. و ۳۰ درصد مبلغ شامل هزینه های تیم اجرایی به صورت چک صیادی دریافت می گردد.

 باخرید کابینت های ارزان و ضعیف ,دراین شرایط اقتصادی جامعه هیچ سودی نخواهید کرد ،گروه معمارلندز با بهترین کیفیت اجرایی و متریال موجود در بازار ,بهترین تجربه در خرید اقساطی کابینت در کرج برایتان رقم میزند.برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید کابینت اقساطی کرج در هر طرح و رنگ و جنس و سبکی را دارید میتوانید با تماس با ما اقدام به خرید اقساطی  کابینت مد نظر خود از معمارلندز نمایید. هرسوالی در باره مهلت بازپرداخت خرید اقساطی کابینت آشپزخانه یا نحوه اخذ قرارداد دارید لطفا تماس بگیرید.

کابینت هایگلاس کرج

کابینت هایگلاس در سال‌های اخیر در دکوراسیون و بازسازی کابینت آشپزخانه بسیار محبوب و رایج شده است کابینت هایگلاس به دلیل براقیتی که دارد نور را بخوبی منعکس می کند و محیط را درخشان می نمایند بخاطر این دلیل کابینت هایگلاس بسیار متداول شده است، زیرا فضا را بزرگتر نشان می دهد.به طرز چشمگیری برظاهر آشپزخانه اثر می گذارد و به آشپزخانه ظاهری شیک، تمیز و مدرن می بخشد.برای آشپزخانه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی است زیرابامنعکس کردن نور,فضا را بزرگتر نشان می دهد.

کابینت هایگلاس از چه چیزهایی ساخته شده اند؟

مغز کابینت هایگلاس از ام دی اف می باشد اما روکش کابینت هایگلاس که از اکریلیک ، یک پلاستیک مصنوعی وبا کیفیت بالا است، و سطحی مقاوم در برابر شکستگی ایجاد می کند.

کابینت هایگلاس یک روکش بازتابنده آینه مانند ایجاد می کند و به راحتی ترک نمی خورد، تراشه یا لکه نمی شوند.

کابینت هایگلاس کرج یکی از خدمات کابینت کرج می باشد که گروه حرفه ای معمارلندز برای مردم محترم استان البرز و شهرکرج خدمات دکوراسیون داخلی و اجرای کابینت و بازسازی را ارائه می دهد.

کابینت هایگلاس کرج-معمارلندز

مزایای کابینت هایگلاس کرج

۱-تمیز کردن آسان یکی از بزرگترین مزیت های آشپزخانه های براق است.

۲-هر لکه و ردی به سادگی پاک می شود .

۳-درهای کابینت هایگلاس دارای روکش براق و منعکس کننده نور هستند و انعکاس نور آنها در واقع می تواند به فضا کمک کند بزرگتر و بازتر از آنچه هستند دیده شود.

۴-طول همر کابینت هایگلاس بالا می باشد.

۵-وزن کابینت هایگلاس نسبت به شیشه سبکتر است.

۶-مقاومت بالایی دربرابر حرارت,رطوبت وگردوغبار برخوردار است.

۷-قیمت کابینت هایگلاس مقرون بصرفه می باشد.

۸-تنوع ورنگبندی زیادی دارد.

۹-قابل استفاده در انواع سبک های دکوراسیون 

کابینت نئوکلاسیک کرج

کابینت نئوکلاسیک را می توان نقطه تلاقی بین سبک مدرن و کلاسیک دانست. کابینت های نئوکلاسیک امروزه به یکی از محبوب ترین سبک های طراحی در جهان تبدیل شده اند. کابینت نئوکلاسیک سادگی و مینیمالیسم را از سبک مدرن به ارث برده است. شکوه و گرمای یک طرح کلاسیک را می توان در کابینت های نئوکلاسیک نیز مشاهده کرد.کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک مجموعه ای از کابینت ها برای مشتریانی است که عاشق چوب هستند، کابینت ترکیبی هماهنگ از مواد کاربردی، زیبایی شناختی و طبیعی خالص است. بنابراین، طراحی دارای ترکیبی از کلاسیک و مدرن برای ایجاد زیبایی جاودانه است.

هارمونی در کابینت نئوکلاسیک کرج

کابینت نئوکلاسیک یک سبک منحصر به فرد است. کابینت نئوکلاسیک کرج متشکل  از ظرافت سنتی و دستاوردهای مدرن است. آشپزخانه ای که به این شکل تزئین شده باشد، نه تنها محلی برای پخت و پز و غذا خوردن است، بلکه گوشه ای از آرامش و لذت زیبایی شناختی می شود.علاوه بر مزایای رایج استفاده از مواد چوب طبیعی , دارای ویژگی های طراحی منحصر به فرد با جزئیات سبک است. بنابراین، دارای یک چیدمان متقارن در سبک نئوکلاسیک است. به طور همزمان، می تواند زیبایی آشپزخانه را بخوبی نشان دهد وازطرفی ظاهر سنتی و در عین حال بسیار مدرن خود را حفظ کند.

کابینت نئوکلاسیک کرج-معمارلندز

ویژگی های اصلی سبک کابینت نئوکلاسیک کرج

۱-احساس وسعت در محل (نباید بیش از حد از صندلی استفاده شده باشد)؛

۲-نور فراوان (طبیعی و مصنوعی)؛

۳-نظم و تقارن در چیدمان اجسام؛

۴-توزیع واضح نقاط آشپزخانه؛

۵-طرح رنگ های پاستلی و سایه های عمیق آرام؛

۶-استفاده از مواد طبیعی (یا مانند آنها)؛

۷-ااستفاده از تزیینات قدیمی در دکوراسیون آشپزخانه؛

۸-دکوراسیون پیچیده خیلی کم.

سبک های مدرن در آشپزخانه های کشور آلمان بسیار محبوب هستند. اروپایی ها مدت هاست که ظاهر معاصر را با خطوط صاف، مستطیلی برای کابینت آشپزخانه ترجیح می دهند.

کابینت نئوکلاسیک در آمریکا نیز با  محبوبیت روبرو شده است. مهندسان کشور آلمان استاد سبک های مدرن و نئوکلاسیک هستند و مشتریان در سراسر جهان به دنبال تولید کنندگان آلمانی هستند تا ظرافت و کاربردی ترین آشپزخانه را برای خانه خود داشته باشند.

منبع: سایت معمارلندز www.memarlands.ir

امتیاز دهید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *